ad3.co.il | עד3 שיעורים    
כניסה לעריכת שיעורים
 

   שלח לחבר      דווח על לינק שבור  
   

שיעורים   >   חינוך ולימודים   >   הדרכה   >   סגולת אדר חודש השמחה

שיעורים » חינוך ולימודים » הדרכה »  סגולת אדר חודש השמחה

סגולת אדר חודש השמחה




הרצאה של הרב זמיר
להכניס את הקב"ה והתורה לחיים וזה דבר שנותן שמחה רבה לאדם. האדמו"ר מקוץ היה לו פתגמים מאוד חריפים ואז יום אחד שהוא היה ילד שאל אותו רב אחד שהגיע לעיר ושאל אותו איפה אלוקים נמצא? והוא ענה לו הקב"ה נמצא
בכל מקום שמאפשריים לו להיכנס, המחשבה שלו הייתה מאוד עמוקה הרי ברור שה' נמצא בכל מקום אבל אם אדם לא נותן להקב"ה להיכנס אליו אז זה לא אבל אם אדם שמכניס את בורא עולם לחיים הופך להיות אדם רגוע מאושר ויש לו
ביטחון והוא אוהב אותנו יותר ממה שאנחנו אוהבים את עצמנו. הבעל שם טוב אמר ש"הלוואי שהיתי אוהב את הצדיק הכי הגדול בעם ישראל כמו שאלוקים אוהב את הרשע הכי הגדול ביות בעם ישראל". צריך גם ללמוד תורה שאז אדם לומד איך
לתקן את המידות שלו, איך לחנך את הילדים, איך לעשות שלום בית. מי שלומד פרקי אבות כמו שצריך רואה כמה פסיכולוגיה יש שם. היה בחלב שיח שהלך אם אשתו מאחת הנשים שהכי אהב והם יום אחד טילו ואז הם הלכו עם המשרתים והיא
רצתה לשתות מהנחל שהיה שם ואז אמר לה השיח שזה לא צניעות להתכופף ולשתות ליד המשרתים ואז אמר לה אם היא שותה מהמים האלא את מגורשת ואז היא שתתה ואז הוא היה צריך לפי החוק שם לגרש אותה ואז הוא הלך ליהודי שעובד
אצלו ואמר לו אם אתה לא מוצה לי פתרון אני מפטר אותך אות ויהודי הלך לרב וסיפר לו ואז הרב אמר לו שההלכה אומרת אדם שעומד מול נחל וברך על המים אף על פי שהם זרמו וזה לא אותם מים הוא יכול לשתות מכיוון שדעתו הייתה למים שיגיעו.
ואז הוא הלך לשיח ואמר לו לך לקאדי ותגיד לו שהיא לא שתתה מהמים שהוא אמר שאם היא תשתה היא מגורשת מכיוון שהם זרמו והיא שתתה ממים אחרים, ואז הוא הלך ואמר את מה שהרב אמר לו ואז אמר הקאדי שהוא צודק ולכן הוא לצריך
לגרש אותה.
 סגולת אדר חודש השמחה
       


   שלח לחבר      דווח על לינק שבור  
   
 הוסף  שיעור  לשיעורים. בעל עסק: פתח כרטיס לניהול  קורס  בשיעורים,
כניסה לעריכת שיעורים
 
 דף הבית  לוח רכב  לוח דרושים  לוח דירות למכירה   לוח דירות להשכרה   לוח יד-שניה  מכירות  בתי עסק  תוכנות להורדה  משחקים מגניבים  גלויות 
תנאי שימוש באתר | צור קשר/משוב | |